10 Haziran 2012 Pazar

Fıkra

E Sitemizde Epilasyonla ilgili herşeyi bulacaksınız Birde Fıkra bulun... Epilasyon Aleti Hakkında Bir Fıkra... Oldukça seçkin görünüşlü bir bayan uçakla İsviçreden dönmekteydi. Yanında oturmakta olan rahibe: -"Özür dilerim peder, sizden bir iyilik isteyebilir miyim?' diye sorunca. Rahip : "Elbette kızım, senin için ne yapabilirim?" diye cevaplar. Kadın açıklar: -"Kendime yeni bir epilasyon aleti aldım ve buna oldukça yüklü bir para saydım. Sanırım limitlerin oldukça üzerine çıktı ve gümrükte elimden alırlar diye korkuyorum.
Acaba gümrükten geçişte bunu cübbenizin altına saklayabilir misiniz?" Rahip, "Tabi ki yapabilirim evladım ama biliyorsunuz ki ben yalan söyleyemem." der. Kadın, "Çok temiz ve dürüst bir yüz ifadeniz var peder, eminim ki size soru filan sormazlar" der ve pahalı epilasyon aletini pedere verir. Uçak havaalanına iner. Peder gümrükten geçeceği sırada görevli; -"Peder, gümrüğe tabi bildireceğiniz herhangi bir yükünüz var mı?" diye sorar. Bunun üzerine Peder : -"Başımdan kuşağıma kadar ki bölümde açıklayacağım herhangi birşey yok, evladım" diye cevap verince. Şaşıran ve bu yanıtı garip bulan görevli : -"Peki kuşağınızın altında kalan bölümde neyiniz var?" diye sorar. Peder yanıtı çok mantıklıdır: -"Kadınların kullanımı için dizayn edilmiş mükemmel, küçük bir alet var, ancak şimdiye kadar hiç kullanılmadı!!' Görevli kahkahadan kırılarak: -"Tamam peder geçebilirsin, sıradaki!.."
Braun 3170 Silk-Epil Epilasyon Aleti • Minik topuzlar yatık tüyleri kaldırır. • Kalkan tüyler, özel kanallarla cımbız yönlendirilir. • Cımbız her defasında yalnızca bir tüyü çeker. • Böylece daha az acı veren nazik bir epilasyon elde edilir. • %20 daha hızlı epilasyon • Dört yöne hareket eden acı azaltıcı sistem • 0,5 mm boyundaki tüyleri bile kökünden alan cımbız sistemi • Etkin epilasyon sağlayan 2 farklı hız ayarı

99 Yerine 59 TL ye düşmüş bilginize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder